www.mamoorkharid.ir

 

 

بخش نخست مصاحبه

لینک آدرس صفخه بخش اول مصاحبه

لینک آدرس صفخه بخش دوم مصاحبه

در بخش قبلی ( سوم مصاحبه ) بنیانگزار سامانه کاربردی مامورخرید به نظرتان رساندیم که این سامانه یکی از کاربردی ترین پلتفرم های جدید است که بصورت بومی و با تلفیقی از چند ده تجربه عملی آقای امیرفرد در تولید و تجارت و دانش روز جوانان تحصیلکرده بوجود آمده که فعلا نظیر آن در هیچ کشوری دیده نشده.

۱۴ مزیت سامانه مامورخرید بصورت سرتیتر ذکر شد و دو مورد آن نیز اجمالا توضیح داده شد.

اکنون توجه تان را به بخش چهارم این مصاحبه جلب می کنیم.

  • قبل از پرداختن به سومین مزیت این سامانه لطفا بفرمایید چرا نام مامورخرید را برای این طرح انتخاب کردید؟

#  بله در رابطه با نام این سامانه باید بگویم که نام و عملکرد مامورخرید شروع چنین ایده ای شد و ما نام گذاری نکردیم بلکه مامورخریدی را کامل صادق پر تلاش و باهوش تولید کردیم تا معضلات در خرید و فروشی که امروزه بوجود آمده را مرتفع سازد لذا در اقتصاد و کسب وکار موفق مهمترین امر فروش و پس از آن و شاید موازی با آن خرید خوب است که کالا یا خدماتی باکیفیت با قیمتی مناسب را پدید میاورد، و به نوعی در این دو مورد، این نقش آفرینی یک مامورخرید است که به این موارد جامه ی عمل می پوشاند، چون اوست که در دونقش ظهور میکند، اول با تحقیق وبررسی بهترین کیفیت و قیمت را پیدا میکند و دوم خریدار را به فروشنده و فروشنده را به خریدار مرتبط می کند، و اگر بخواهد میتواند کارهای مخربی را با تبانی با فروشنده بر ضد خریدار انجام دهد و اکثر خریداران نیز در این مورد دست بسته اند و نمی توانند مصون بمانند.

و همیشه یک تولید کننده و یا بازرگان و یا فروشگاه دار موفق و حتی یک خاندار و مصرف کننده، با وجود داشتن مامورخرید صادق و دانا میتواند به نیاز خود با حداقل هزینه برسد.

بنابر این با بوجود آوردن یک همچین موجودی برای همه بدون پرداخت هزینه و کارمزد برای تک تک خریداران خدمت بزرگی برایشان ایجاد کردیم، که با دادن مشخصات هرکالا یا خدمات و تعداد لازمه در چند لحظه به هجمه عظیم پیشنهاد عرضه کننده آن کالا یا خدمات میرسند و از میان آن ها بهترین را انتخاب و مامورخرید دست خریدار را در دست فروشنده گذاشته و الی آخر، آیا از این شفاف تر و میتوان در دنیای تجارت و خرید وفروش پیدا کرد؟

  • جالبه پس شما چیزی را تولید نکردید تا نامی برایش بگذارید، نام وشخصیت موجود را اصلاح و تقویت و معرفی کردید.

# بله به همین خاطر خبرگان در تولید و تجارت با نام و عملکرد مامورخرید آشنا هستند و زیاد نیازی به معرفی و توضیح کار این پلفورم نیست، فقط نیاز است که بگوییم یک چنین مامورخرید بی عیب ونقصی بوجود آمده تا خودشان به کار با آن بپردازند و این مهم فقط بدست رسانه عملی است و خوشبختانه شما و دست اندکاران خبرگزاری ایلنا خصوصا جناب آقای بلوکی در نمایشگاه مطبوعات با عنوان این مطلب و بدلیل حرفه ای بودن در رشته کاری خود اولین مسئول رسانه ای بود که درک مطلب کرده و به ما این فرصت معرفی را داده و جا دارد که از همه شان تشکر کنم و به جامعه ی کار و کارگری، بودن یک چنین مجموعه ای را تبریک بگویم.

و امیدواریم روزی برسد که  تمام مردم ایران یک مامورخرید برای رفع نیازهای خود داشته باشند

  • البته این وظیفه هر رسانه ایست و خدا را شاکریم که معرفی سامانه مامورخرید و از این قبیل همیشه در راس کارها وخدمات رسانی ما بوده، لطفا به ادامه مزیت سوم مامورخرید که: بهبود فضای کسب و کار با ایجاد بستر رقابت بین فعالین اقتصادی ضعیف و قوی می باشد بفرمایید و بصورت خلاصه توضیح دهید

# ببینید امروزه همانطور که شکاف بین فقیر و غنی در جهان مشهود است در اقتصاد وتجارت نیز دیده میشود و رفته رفته این شکاف بین عرضه کنندگان کالا یا خدمات منجر به از بین رفتن ضعفا و بنگاه های کوچک می شود و این فقط بخاطر در دست گرفتن و منحصر کردن رسانه های تبلیغی به خود با قدرت مالی ای که این تراس ها دارند و میدانید که در عرضه و فروش، تبلیغ حرف اول و آخر را میزند و کسبه ضعیف با نرسیدن به این امتیاز ضعیف و ضعیفتر میشوند هرچند بهترین کالا یا خدمات را در پایین ترین قیمت عرضه کنند و در دهه های اخیر کارخانجاتی چون ارج و پارس و ناسیونال و غیره را دیده و تجربه کرده ایم، در سامانه مامورخرید اینگونه نیست امکان ارائه کالا یا خدمات برای رسیدن به درخواست مشتری مساوی است و مهم کیفیت و قیمت مناسب آن است و این مشتری است که دور از بمباران های تبلیغاتی انتخاب میکند و فروشنده قوی و ضعیف از نظر مالی در یک جایگاه قرار می گیرند، که این خود رفته رفته بدلیل کم شدن هزینه های گزاف تبلیغاتی که معمولا در انتها مصرف کنندگان آن را پرداخت میکنند کسر و گرانی نیز تعدیل می یابد.